Recenze Nikon D5500 již od 15 880 Kč

Ponechte rozmazané snímky minulosti a užívejte si svobodu tvorby výrazných snímků s bohatými detaily, které vždy a všude vzbudí pozornost. A pokud jde o dosažení požadovaných výsledků, pokročilý výkon fotoaparátu D5500 zaručí výsledky, které vás nadmíru uspokojí. Systém zpracování obrazu Nikon EXPEED 4 s vysokou rychlostí zpracování dat, pokročilou redukcí šumu a plynulým záznamem videosekvencí zachytí s jistotou všechny důležité okamžiky a umožní vám poté ještě lépe využít výsledky vašeho snažení. Pokud chcete jemně doladit vzhled pořizovaných snímků, druhá generace předvoleb Nikon Picture Control umožňuje snadno dosáhnout plné kontroly nad nastavením doostření, kontrastu, jasu, barevného odstínu a sytosti barev při pořizování statických snímků i videosekvencí. K dispozici je sedm předvoleb včetně nové předvolby Ploché, která zachovává všechny detaily scény a bohaté tonální informace ve světlech i stínech, a je tak ideální pro případy, kdy plánujete retušování výsledných záznamů.

Fotogalerie produktu

Nikon D5500 koupíte již za 15 880 Pro více informací klikněte sem.

Výklopný a otočný monitor s rychlou odezvou a dotykovým ovládáním nabízí intuitivní ovládání a vestavěné připojení Wi-Fi umožňuje snadné sdílení vysoce kvalitních snímků prostřednictvím chytrých zařízení. Tato výjimečně snadno přenosná a neuvěřitelně komfortní digitální jednooká zrcadlovka přináší do vašeho dosahu dokonalost. Výkon 24,2 milionu pixelů: užívejte si úroveň detailů, která je působivá za všech okolností. Obrazový snímač fotoaparátu D5500 se speciální konstrukcí bez optického antialiasingového filtru (OLPF) maximálně využívá vysoké rozlišení 24,2 milionu pixelů pro ostré zachycení i těch nejjemnějších struktur a získání snímků s neuvěřitelně ostrými detaily. Pomocí převratné předvolby Picture control 2.0, kterou disponuje fotoaparát NIKON D5500, budete mít kontrolu nad vašimi snímky od začátku až do konce. Jen ve vašich rukách tak zůstane doostření, kontrast, jas, barevné odstíny či sytost barev. Máte na výběr až ze 7 předvoleb, díky kterým můžete retušovat snímky i po jejich zaznamenání.

Zvažujete koupi Nikon D5500? Doporučujeme vám podívat se na srovnání cen tohoto modelu v českých obchodech, které zobrazíte kliknutím sem.

Specifikace
Typ fotoaparátu: zrcadlovka