Recenze Canon EOS 1200D již od 7200 Kč

Canon EOS 1200D

Canon EOS 1200D digitální zrcadlovka s rozlišením 18 Mpx. Když klesne úroveň osvětlení, fotoaparát EOS 1200D zvýší citlivost na světlo. Vaše snímky zůstanou ostré a nebudete tolik potřebovat blesk. Snímání pomocí okolního světla je skvělý způsob, jak zachytit atmosféru dané příležitosti a zůstat diskrétní pro zachycení cenných okamžiků a přirozeného výrazu. Optický hledáček vám umožní vytvářet kompozici a předvídat snímek, takže budete vždy připraveni zachytit emoci okamžiku. Díky přívětivému a intuitivnímu ovládání a velkému 7,5cm (3”) displeji LCD pro prohlížení snímků je fotoaparát EOS 1200D radost používat.

Fotogalerie produktu

Canon EOS 1200D koupíte již za 7200 Pro více informací klikněte sem.

Změňte úhel pohledu a zachycujte při pronikání do světa fotografie stále nové objekty pomocí rozsáhlé řady objektivů Canon EF a EF-S. Přibližte se pomocí teleobjektivu nebo zachyťte širší scénu pomocí ultra-širokoúhlého zoomu. Udržujte objekty ostré tak, že je umístíte pod jeden z devíti zaostřovacích bodů fotoaparátu EOS 1200D. Ty jsou rozmístěny po celém hledáčku a umožní vám umístit objekt buď do středu záběru, nebo mimo něj pro zajímavější kompozici. Digitální fotoaparát má k dispozici pět kreativních filtrů, se kterými dodáte vašim fotografiím zajímavý vzhled. Vybrat si můžete z efektů jako je zrnitý nebo černobílý režim, efekt rybího oka atd.

Zvažujete koupi Canon EOS 1200D? Doporučujeme vám podívat se na srovnání cen tohoto modelu v českých obchodech, které zobrazíte kliknutím sem.

Specifikace
Typ fotoaparátu: zrcadlovka